Utilize este identificador para referenciar este registo: http://repositorio.ismt.pt/jspui/handle/123456789/949
Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorGalhardo, Ana-
dc.contributor.authorCarvalho, Bruna-
dc.contributor.authorMassano-Cardoso, Ilda-
dc.contributor.authorCunha, Marina-
dc.date.accessioned2019-02-16T00:50:04Z-
dc.date.available2019-02-16T00:50:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repositorio.ismt.pt/handle/123456789/949-
dc.description.abstractThe Teachers Acceptance and Action Questionnaire (TAAQ) is a measure of teaching-related experiential avoidance (EA). The TAAQ for European Portuguese (TAAQ-PT) is a 15-item self-report instrument that revealed a single factor structure and a good fit to the data. Cronbach's alpha was .91. The TAAQ-PT showed to be a short, robust and reliable measure of teachers’ EA that can be used both in clinical and research settings.anagalhardo@ismt.ptpt_PT
dc.language.isoporpt_PT
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2pt_PT
dc.subjectAcceptancept_PT
dc.subjectActionpt_PT
dc.subjectQuestionnairept_PT
dc.subjectTeacherspt_PT
dc.subjectAceitaçãopt_PT
dc.subjectProfessorespt_PT
dc.subjectQuestionáriopt_PT
dc.titleQuestionário de Aceitação Ação para Professorespt_PT
dc.title.alternativeTeachers Acceptance and Action Questionnaire - Portuguese version (TAAQ-PT) (Hinds, Jones, Gau, Forrester, & Biglan, 2015)pt_PT
dc.typemasterThesis-
dc.description.versionNA (Not Applicable (or Unknown))pt_PT
Aparece nas colecções:Instrumentos de avaliação psicológica

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Pedido_teste_form.pdf123.7 kBAdobe PDFThumbnail
Ver/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.